Kategooriad

Jälgi meid Facebookis

Antud tootja tooted: Missha

missha-logo.png


Missha – populaarne Korea kosmeetikabränd, mis sündis veendumusest, et ilu loomise ja tugevdamise tooted ei peaks olema kallid. Brändi ajalugu algas 2000.aastal, kui loodi internetipood ning firma hakkas pakkuma kättesaadava hinnaga kosmeetikatoodangut, kusjuures nende kosmeetikatoodete olemus peitub nende sisus, mitte pakendis. Missha brändil on suur toodete sortiment, mis koosneb enam kui 600 tootest, mille hulka kuuluvad: kehahooldus, näohooldus, dekoratiivne kosmeetika, juuksehooldus, lisaks ka mitmesugused parfüümid.


Kõik tooted on kõrgkvaliteetsed ning need toodetakse looduslike ökoloogiliste  ainete baasil, kogu toodang läbib regulaarselt allergiateste ning selle aluseks on hüpoallergeensed koostised.


Missha brändi filosoofia - kvaliteet peab olema kättesaadav. Tänu suurele toodete sortimendile saab iga klient valida just temale sobivad näo-, keha- või juuksehooldustooted.


Missha toodang baseerub igakülgsetel, sügavatel naha struktuuri uuringutel. Kõik selle brändi tooted läbivad üksikasjaliku kontrolli ja rea uuringuid, just sellepärast ei pea klient kahtlema kosmeetika kvaliteedis ja efektiivsuses.


Brändi ajalugu algas internetipoe loomisega (see juhtus 2000.aastal). Esimese jaemüügikaupluse avas firma Koreas 2002.aastal. Kümne aastat hiljem on selle firma poode juba üle 330 ning need paiknevad üle terve maailma.     


Tänu toodete kõrgetele kvaliteedi standarditele, sai Missha kosmeetika rahvusvahelise tunnustuse osaliseks. Vaatamata uute tehnoloogiate kasutamisele, jäävad selle toodangu põhikoostisosadeks looduslikud ekstraktid, mis on läbinud ranged kontrollid allergilistele reaktsioonidele. Igal aastal parandab firma oma toodete kvaliteeti ning eraldab lisavahendid uuringute jätkamiseks.


Firma jaoks on väga tähtis suhtlus klientidega ja klientide tagasiside. Iga toode töödatakse välja ning, muidugi ka jätkatakse tootmist, klientide arvamusi ja soovitusi arvestades. Kui te pole kindlad, kas olete valinud õige toote, lihtsalt astuge poodi sisse ja proovige toodet enne, kui see endale soetada. Tänu laialdasele testrite valikule igal sarjal, saate te valida endale sobiva variandi. Võite ka küsida nõu kvalifitseeritud konsultantidelt.


Mõned faktid Missha kohta


Esimese jaemüügi kaupluse avas firma Sydneys. Praeguseks hetkeks on bränd laialdaselt levinud. Firmal on enam kui 300 jaemüügikauplust üle kogu maailma (USA-s, Jaapanis, Hiinas ja muudes maades).


Nahaehituse eripärade sügavalt uurimine, tõsised teaduslikud uuringud ja ekspertide analüüsid – see kõik on toodete väljatöötamise aluseks. Kosmeetika on enamjaolt toodetud looduslikest komponentidest. Firma loosungiks on põhimõte: kvaliteet peab olema kättesaadav! Me proovime  tutvustada teile natuke selle toodangu populaarsemaid  sarju, tulemust võite aga ise kontrollida, vaildes ühte Missha toodetest.


Selle sarja aluseks on patenteeritud koostisaine Neo White LP, mis kontrollib nahas toodetavat melaniini - mis tähendab, et see blokeerib pigmendilaikude teket. Valgete lillede ekstraktid, koostöös teiste koostisosadega, on suunatud nahale niisutuse ja sära andmiseks. Sarjas on kuus toodet.


Firma põhimõtted


Missha tõepoolest usub, et kosmeetika peab olema kõrgkvaliteetne, kuid hinna poolest kättesaadav.


Missha on kindel, et toote tõeline väärtus peitub selle koostises, mitte pakendis või reklaamis.


Missha eesmärgiks on rahuldada klientide vajadused läbi toodete kvaliteedi parandamise, pakkudes ühtlasi mõistliku ja kättesaadava hinnaga tooteid.


 

Näitab 1 - 27 27 tooted
Näitab 1 - 27 27 tooted

...

...

...